11 Augusti

Igår var det fullt ös från då jag vakna tills jag gick och la mig. Först på morgon innan david for till jobbet uppvakta jag han med paket och en väldigt tondöv sång. Älsklingen fyllde 20 år igår. Sen somnade jag om, sen när jag stigit upp stress duscha å fixa mig åde. Vidare till davids föräldrar, han fick rosa mercan. Eller ett byte, men så då blev det att koppla ljud i den, städa den osv. Sen kom åke å katrin å fikade, lite mer hålla på i bilen sen kom hela tjocka släkten. När alla dragit for jag david,emelie och erik till deras jobb å tvätta bilarna. for till sanna en stund sen var jag med dom tidigare resten av kvällen.

Idag så drog jag ett städrace på morgon, sen kom simon med familj och gratta david.
Sen har vi varit ute en sväng me nyy bilen, gjor middag, myst på, varit ute osvosv. For även förbi rebevcka å surra med sanna. Sen hämtade vi marcus, å har varit här å tjillat typ. Nu är dom två å skjutsar folk, sen blir det väl att vi åker ut å snurrar ett varv eller tolv.
Aja allt för mig tjuu!1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0