19augusti

hejsan, sitter juat nu hos mamma å pappa å bloggar från mobilen. min tur hängde inte riktigt med mig idag. övningskörde till brk för att se min anfra kusin maja rida. lämnade min husnyckel i bilen eftersom att jag ändå skulle köra hem. blev ändrade planer så bilen och min nyckel åkte till luleå. å david är på skjutbanan i några timmar till. sen var ju ingen hemma hos mamma å pappa heller men fick låna nyckel av renny. så ja nu sitter jag här och försöker driva tid.
igår färgade jag mitt hår, hade ju typ en meters utväxt haha. åt på aftic thai och grill med sanna. sen blev det ett party hos mig.var bara jag sannna sandra å amanda. men kul hade vi å spårat var det kanske haha. vill hem så jag kan börja städa lite efter igår haha.. har inte "hunnit" göra det ännu.
anyway så käkade ja å david tacos hos m&p.
idag var majas första ridlektion och jag tycker det gick superbra:)
även sista sommarlovsdagen idag som om några ynka timmar börjar allvaret igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0