5 Augusti

Jaag lever!
Men har bara inte orkat visa att jag gör det ;)

Har jobbat hela veckan, första dagarna var det tufft för att jag blev så ur med att sitta vid datorer utan glasögon då jag egentligen ska ha det. Men har gjort ett syntest, och fixat mina glajjor så det blev mkt bättre. Trivs bra på mitt jobb jag har, men lite enformigt är det.

Annars då, har varit lite halvt isolerad från folk nästan hela veckan, men sånt händer!
I helgen har det varit fullt hålligång, först offroad på fredag. Körde inte så mkt lera osv, men stoppade ut kontrollen. Sen lördag offroad hela dagen. Sen hem och stress duscha och fixa mig sen vidare mot bredåker där det var 140 års fest ( tre personer som fyllt år, 50+50+40) Var mycket folk och väldigt trevligt. Sen på kvällen avrunade jag julia och hanna 2 timmars dansning. Och kan ju säga att det känns i kroppen idag, träningsverk jamennååånting!

Idag så har vi tagit det lugnt, handlat lite på ica sen for vi till svartsjön för prisutdelning av helgens offroad. Körde hem utv med hjulingen på släpet. Men tyvär började den koka, men det var bara kylarn som stockat igen av all lera, tur det.

Sen var jag med sanna, for på davici där hon åt. Satt där ett bra tag å prata på om allt och ingenting, mkt trevligt och behövligt!
Senare var vi med david och marcus, snurrade något varv sen for vi hem. Nu ska jag sova sen jobba imorgon. Godnatt!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0