.

Kom hem för inte allt så länge sen, ligger just nu och ser lite film. Tidigare var jag med sanna,amanda och kabbe hos han. Koffe å dos kom oxå dit lite senare. Sen drog jag s&a ett maxhäng och en ragg genom staden.
Ska snart gå och sova, men vill inte det för det kommer vara så tomt utan min älskling. det är nästan första gången vi sover utan varandra, har inte hänt ofta sen vi flytta in, eller blev tillsammans överhuvudtaget. Men sånt kanske man måste vänja sig vid oxå, även fast man inte vill! har ju dock mina fina knäppa katter som sovsällskap..
Nåja, se film en stund till sen sova. Upp tidigt imorgon och hjälpa pappa i garaget.
Tjaao!


love u !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0