9 Januari

Torsdags, tror jag.
Så var jag med sanna,katt,becka och anni. Vi for en sväng till sanatoriumet å kollade läget. Sen lämna vi anni,becka å katt. Jag och sanna for runt lite här å där. Sen hah slutade det med att vi körde fast.Men det var ju kanske med flit haha. Men Larry fick komma vid 5 på morgon och dra upp oss. Det var inte det lättaste, men det gick! Satt väl fast 2 timmar totalt. tur det finns snälla personer, tack så mkt :)
Sen Fredag så kom sara å tobbe förbi oss så spelade vi + david lite kort osv. Blev en rätt så tidig kväll.
Lördag så for jag och David till amanda där hon, kabbe,simon sanna josse och Malin var. Var där ett tag och tjillade. Sen drog alla på krogen. Jag och David snurra lite med Ante å Matte. Sen for vi hem och sov.
Igår så kom mamma och pappa förbi på kaffe osv. Sen gick vi och handla å hyrde en film. Hyrde Åsa-Nisse, världens sämsta film? haha men ställde upp å såg den bara för att david ville.

Idag så vaknade jag faktiskt vid halv 10 , av mig själv. Lite duktigt faktiskt ! Har varit ner i tvättis å tvättat några omgångar. Ska snart ner dig igen å hämta kläder. Sen har jag städat bort hur mkt som helst. För det kan ha hänt att vi inte har orkat packa upp alla saker än. Men nu jävlar ;) haha. Är nästan bara Davids kläder kvar, och lite av mina.

Annars trivs vi jätte bra i lägenheten!

Imrn börjar skolan, hoppas rocky börjar funka före imrn. Är som lite skönt å ta sig till skolan. höhö. Men kopplingen har inte kommit än, men vi beställde den i onsdags så den borde komma idag tkr jag! Bara hålla tummarna att det är rätt osv! Sakanr lilla balboaa! så här länge har den nog inte stått tror jag.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0