29 Juli

Börjar väl med att dra helgen lite snabbt.

Fredag - Var ju sista dagen som hudvkat, men sov till ungefär 4... Anyway så åt vi grillat hos davids föräldrar Gott var ju det! Sen var jag med sanna så skjutsade vi omkrign folk typ hela kvällen.

Lördag - låg i sängen till ungefär halv sex då sanna ringde och fråga om jag ville följa ´å tvätta hennes bil. Gjorde det och det behövdes, tråkigt att den blir lika smutsig två timmar senare..Sen for jag hem och käka middag med david och var med han en stund. efter det så for vi ut och snurrade lite i stor tysken och hämtade även sanna och katarina. Vid halv 2 tiden så åkte jag och sanna till piteå för att hämta dos och robert. Sen var vi ute till ungefär 5. Somnade dock inte fören vid 7 tiden..

Idag så har vi tagit det lugnt ett bra tag. Sen blev det middag hos finaste mamma & pappa. Blev surströmming, igen hihi. Mumma! Även rabarberpaj och glass till efterrätt.
Haft chill-mode läge i sängen med rosa mjukisar och bara myst på med david.
Nu måste jag sova så jag tar mig upp till jobbet imorgon.. Men det blir nog säkert kul!: )

Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0