12 juni

hejsan.

suger på att blogga varje dag men någon gång då och då får suga.
sommarlov nu iaf gode sköönt!
I helgen var planen att köra mkt offroad men blev inte mkt alls av lite olika anlednigar.
I måndags följde ja älsklingen på sitt jobb, sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, hah standrad.
Igår vet jag iaf att ja var med carro och lollo, gick en promenad till artic där carro skulle käka. Sen åkte vi med david större del av kvällen.
Idag så tog jag en sovmorgon tills david slutade jobbet, sen såg vi dh å tjillade 5 kg elr nå.
Efter det drog vi och hämtade caroline så hämta vi även josse å lollo å snurra lite hit å dit. sen droppa vi dom å hämta sana å for å gav davids bil en välbehövlig tvätt på in och utsidan sen hämta josse å en sväng till harads.

nu lligeer jag och ser dh och vågar knappt röra mig för david ligger och sover å håller om mig och vill inte väcka honom.
Ska tömma mobilen imrn om ja orkar å lägga upp massa bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0