20 juni

tjoouu.

Dagen har för det mesta spenderats hemma. Hat städat som en tok, även möberat om så nu är alla möbler på olika ställen. Men blev ändå ganska bra och ser större ut. Bra tidsfördriv om inte annat. Sen senare på kvällen när david och marcus kom tillbaka från piteå så snurrade vi några varv i stan sen hem för DH mys.

Jaaa vad har annars hänt under dagarna jag inte skrivit?

Firat sanna som har fyllt 19, stort grattis bruden ! :D <3
Sen grattat min linn som fyllt 12, stort grattis till dig oxå!
Sett dh, haha.
varit med underbara människor.
å bara allmänt myst på typ.

Snart är det midsommar, och ingen plan för den dagen har jag. Så får väl helt enkelt se vad som händer och sker på midsommar.

Älsklingen sover just nu och jag är så överpigg så det är sjukt. Måste komma på någonting att göra tills jag blir trött, har inte ens en bok att läsa. Blir helt slut i skallen av att läsa så hade slockat direkt men nope.
Är lite less på dh efter att ha titttat ungefär en halv säsong idag.

Aja, får helt enkelt komma på någonting.







Orkade inte tömma mobilen så var kriminell å snodde bilder av sanna å sandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0