4 Juni

Tjoo!

Hade skola typ 40 min i morse, gjorde ett prov och en redovisning. Tror det gick super på provet och redovisningen gick oxå bra! Nu är det bara ett prov och en inlämning kvar som är imrn sen är det slut med allt pluggande, läxor och prov i någon månad. Sköööönt!

Har fixat disken, plockat undan och burit ner alla vinter kläder i förrådet. Plus läst lite till provet imrn. Sen ofc, sett dh.
Börjar klockan tolv igen, men vet inte om jag tar mig till skolan och ska ändå bara se film hela lektionen. Weeelll vi får se hur det blir med det där.

Igår var jag och hjälpte pappa i garaget, snart blire ju offroad mest troligt i helgen! Naaajs :D

Jaaa det var väl allt, tjue!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0