sometimes it seems not worth fighting, but when I think it's worth every second

Insåg att det inte var någon större nytta att putsa fönstrerna när spöregnet slog ner 5 minuter efter det. Detta tråkiga regn, fint väder någon dag sen spön i backen igen. Plus att regnet har gjort boden till en ända stor myggsvärm. Till och med mitt i stan är det så mycket mygg att man inte kan vara ute. Aldrig varit med om den mängden!

Anyway, var ute med david ett tag sen bytte jag bil och var med sanna och carro. Snurrade lite sen bytte vi bil till david, var ute ett tag sen for vi hem. Sett något dh avsnitt, och sen försökt sova men det går inge bra för min del. Gubben har då somnat, önskar jag och hade det för ska upp imorgon och följa han på jobbet.

Båda katterna ligger brevid mig och spinner så högt att dh knappt överröstar dom. Mina underbara små kissekatter..
Kika vidare lite på desperata hemmafruar sen tvinga mig själv att sova.

Tjo.



sorry I'm not the perfect girl for you, but you're the perfect guy for me


Kommentarer
Postat av: Linni!

Söt<3



ps.. det är jag Linn din hästpolare och kusin XD

Mamma visade denna blogg för mig och sen dess har jag börja kolla in den varenda dag :)

2012-06-27 @ 14:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0