1Mars

Tjatja!

I veckan har jag varit på vårdcentralen och tagit livmoderhalscancer spruta. Fyfan vad ont det gjorde asso! Hatar sprutor. Sen har jag även tagit ut mitt löshår å färgat håret. Men färgningen gick inte så super bra, gjorde blonda slingor för ska bli ljusbrun. Funderar på att färga håret idag oxå typ.
Har varit med sanna oxå, ngn sväng till luleå å sånt. Typ snurrat å sett film osv! Även försökt dra upp en bil från plogkarm, inte så lyckat. Men nästan uppe haha. Varit hos amanda å kollat när kabbe tatuera osvosv.
Igår var ja å handla med mamma, fett skönt med full kyl å frys igen. Sen har sara å tobbe vari förbi, å mamma å pappa. Har städat hela lägenheten, grudnligt typ. haft 5 månader med david åde.

Var väl typ kort om veckan.

Nu ska jag snart laga mat åt david som kommer hem på lunchen, sen typ diska. Efter det funderar jag på att gå ut å gå. Gode skönt väder å bra med motion.

huuhuhu ja thats it, so long!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0