21 Mars

Hello!

Skolan var tjill och gick fort, kan ju hända att den kändes kort för att jag inte var med och åkte skidor på gympan haha. Aja, efter skolan for jag te caroline å hämta henne och massa pantflarror så for vi å panta å käka på max typ haha. Sen snurra vi lite i epan å for hem till oss å färgade håret på oss båda. Så nu är jag helt plötsligt rödhårig, oplanerat men ja! Tkr dock det ser rosa ut i hårbotten menmén blir att införskaffa sig en färgbomb ngn gng när jag blivit ritch bitch!
Sen kom sanna hit oxå. Så satt å surra åde, sen till sist så kom david och hämta oss så for vi och snurra lithee å basa haha.

Juste igår var jag även en sväng på stan med caroline, införskaffade mig lite onödiga saker hehe! Sen blev det typ snurra hela kvällen jaja whateverrrrr.
Nu ska jag och david se oth å sen sova.



Part of me wants everything to be exactly as before, and part of me wants it not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0