30 Mars

Oh hello!

Idag har jag och min älskling varit tillsammans i ett halvår.Många fler ska det bli ! :)
Vi har iallafall "firat" det med att käkat på ming. Fyra små rätter hih!
Sen har vi varit på stan idag oxå, köpte navelsmycke,earcuff,två halsdukar,trosor, sminkborttagning och ett diadem.
Skolan var jag ju oxå i, men dock bara en lektion så körde lite självstudier första lektionen hemma. Varit och lämnat in mitt cv på kp har jag oxå hunnit!
Kvällens planer verkar bli med caroline, vad som händer återstår ju att se ;)

Igår var jag på poff/msor möte i 3.5 timmar. Var ganska intressant men blev ju som lite drygt att sitta där aslänge. Menmen!

i förrgår var det lite spårat i sunderbyn med sanna och caroline hahahah !
Orkar inte ta den historian haha.

Ska springa och pussa på sambon sen duscha

tjingeeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0