could not care less.

Tjuue!

Hm, i fredags myste jag på med david sen gick å la oss ganska tidigt.
Lördag morgon vid halv 6 släpa jag upp gubben så körde han mig till carro. Så for vi till hennes jobb, gode jobbigt men fett kul att drifta med golfbilen ahha!
Sen vi halv 11 kanske så följde ja dom två när dom käka på rönkan. Innan vi for tbx till jobbet dock denna ggn utan sanna så färgade jag carros hår, orange,vitt,brunt,svart? haha! men jobba te fem kanske så for vi hem till carro å käka middag färga håret två ggr på carro så nu äre rött! :-) men så fixa vi oss osv så på kvällen åkte vi i sannas bil me josse, david,sanna,carro. När vi dumpat dom på krogen bytte vi bil skjutsa lite folk å körde te bredåker ngn sväng and so on!

Idag så la min telefon upp totalt så for till elgiganten på storheden å lämna in den på lagnig så har en lånetelefon nu i 2-3 veckor.
Sen har vi käkat plättar hos davids morfar å vari hem å målat rockys fälgar ett varv till. Tvättstuga har vi oxåå, jobbigt heh.

Mitt humör har gått upp å ner hela dagen, ´kanske inte så konstigt!
Men tur man har världens bästa pojkvän som står ut med mig :-) ♥

Har ju inge bilder från helgen för mobilen är på lagning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0