17 Augusti.

Hejhej!

Väntar på att sandra ska skriva klart sitt cv, sen ska hon komma hit så ska vi ut på fotomission! Har inte använt nikkeboy seriöst på ett tag, förtuom i stallet.

Men idag så väckte sandra mig vid halv 2? hon sov iaf hära. men då gick vi ner och skulle dricka te, så vi fick gå till grannen och låna mjölk hah. men ja, varken jag eller sandra är frisk så det blev honung till det.Körde hem sandra efter det. Sen for jag till jennie, så for vi till dollar för jennie skulle ha ansiksmask. Efter det for vi till jennie och hämtade två ikea påsar med flaskor så for vi till ica och pantade flaskor. Köpte drömtårta, bubbliz och butterkaka sen for vi till ett random place och hade picknick.

Igår så red jag Kanca. Skrittade ut barbacka, gick väll bra, förutom alla hennes parkeringsstopp. Men ja, sen på kvällen var jag med sandra. Först såg vi film, sen på natten drog vi ut. Haha, jaa. inga kommentarer om vad vi gjorde. Men ja, kul vare! Men efter det så blev det hem igen och svensson svensson filmchill.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0