18 Augusti.

Hejhej!

Vaknade klockan 10 idag, är gode stolt! dock vaknade jag av att sandra ringde och väckte mig eftersom hon behövde sin hjälm som jag och carro for och lånade. Så for och lämnade hjälmen till henne, sen for jag hem och körde några minuter på ab-circle pro. Känner nästan att jag vill sova, har bara sovit 5 timmar inatt eftersom jag och carro låg och pratade tills klockan 5 på natten. Men igår så var jag först med jennie,sen for jag och sandra ut och fotade lite på fontänen. Efter det for jag till Carro, så for vi till statoil och köpte glass, sen for vi hem och såg en film. Eller vi såg inte klart den, men vi såg iaf stepfather. Inatt sov jag i carros mamma och pappas vattensäng, oh damn i love it! haha. så sjukt skön säng, jiess.






Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack !

Du själv tar inte så dåliga bilder ! (;

2010-08-19 @ 14:42:17
URL: http://precislisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0