19 Augusti.

Hejhej!

Är med Jennie just nu, hon ska sova hära! och smart som jag var så lovade jag bort den mjuka sängen till henne, suck. Haha, man får stå sitt kast, right? Menmen, har kommit på att jag inte sovit själv sen förra torsdagen. Är ganska van att sova med någon, så det får jag fortsätta med. Någon gång borde jag börja vända tillbaka dygnet eftersom det egentligen är sista sommarlovs dagen idag, alltså fredag. Är väll typ torsdag nu egentligen, eller nej klockan är efter 12, men har inte gått och lagt mig än så för mig är det torsdag, Så imrn är sista sommarlovsdagen,typ. Sen ryktas det om att det är skolfoto den här veckan, hmm surt. Imrn ska jag och jennie färga håret, hon ska bli svart hårig, och jag ska bli brun röd typ.

Ikväll har jag, jennie och sara sett på vampires sucks, haha bra film det där! Men tur att vi inte gick på bio och såg den, hade nog inte varit värt pengarna. Men etfter filmen så for jag och jennie och träffade carro och lollo på stan, så var vi med dom ett tag sen for vi hem hit. och det är typ 8 grader, och det ska kallas för sommar, huh.
Tidigare idag så for jag och hämtade carro hemma hos henne så for vi och köpte mat till sandra och körde till vittjärv med den. Var social ett tag sen for jag hem.

Hämtade mitt bankkort idag! finally! mitt förra tappade jag ju bort för länge sen, före vi for på semester åh allt. men då beställde jag ett nytt för någon dag sen så nu har det kommit, gode jävla skönt.

Nej men det kankse är dags att börja dra sig neråt och borsta gaddarna sen krypa ner i min stenhårda säng, så goddnatt pps!



Haha, lite si så där gammal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0