24 Augusti.

Hejhej!

Skolan rullade på i ett ganska bra tempo idag. Har fått massa nya böcker och sånt där tjaffs. Sen har vi fått träffa några nya lärare, vissa duger men några är ju minst sagt lite speciella. Aja, kommer nog blir rätt så chill höst termin ändå. Efter skolan for jag till björknäs och var social med Amme, carro och sandra. Sen for jag hem till carro och tog en p-nap på 2.5 timme, så good luck att sova ikväll. Kommer ha feta påsar under ögonen och se ut som en crackhoe imorgon, och det är ju perfekt när det är skolfoto! Har inte ens nå kläder att ha på mig.

Idag har jag sett mysteriumet på greve holm för första gången i mitt liv! Haha, men det var ju najs, hih. Sen mot kvällen for jag ut och sprang med carro eftersom vi failade i morse.

Nu ska jag springa och hämta en tröja och slänga den i torktummlaren, sen blir det ett avsnitt av greys anatomy. Efter det blir det sängen och tagga för skoldag nummer tre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0