4 augusti.

Heeejhej,

Kom precis hem från jennies farmor och farfars stuga. sov där från igår till idag,vi chillerade för det mesta! åså drog vi till ica sävast och köpte massa goott. sen såg vi film och såååånt! somnade ovanligt tidigt, klockan 11 låg jag och sov, och det mina vänner har inte hänt på ett tag. Men vaknade dock vid 5, och snäll som jag var väckte jag jennie oxå hiihh. Men jaa, sen har vi som inte gjort så mycket mer. 

Idag ska jag till luleå med sara och träffa sofia. Blir nog asnajs! har inte träffat fian på hur länge som helst, eller jo typ när någon fyllt år. men var välldigt länge sen vi typ gjorde någonting tsm så det blir kul!:)

nu måste jag springa in i duschen så jag hinner innan bussen drar.


Frukost nr. 2

Cyaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0