5 augusti.

Hejhej!

Jag har precis städat klart mitt rum och resten av huset. Mamma och pappa kommer ju nämligen hem idag. Men skulle ju vara smart att städa igår, men nej då satt jag vid datorn till halv 7. Men dock steg jag upp vid halv 11 idag, och är inte ens trött. Men känns skönt att det är städat nu, haha! har ju som varit lite rörigt när vi bytt rum åde. och sen har jag verkligen inte orkat tagit tag i det heller. men ja, nu glänser det överallt. eller nej men nästan. Sen när dom kommer hem så får jag ju en till säng! så nu blir det dubbelsäng, jajo!

ja det är väll ungefär vad dagen bestått av, städastädastäda. Sen funderar jag på om jag skulle permanenta mitt hår! isåfall blir det nog idag om mamma orkar göra det på mig. När vi permanentade carro gick det inte så bra, det blev inte en ändå lock! haha.

Igår så var jag ju i luleå med sara och sofia! Vi gick omkring och kollade lite i affärer, köpte lite saker oxå. Sen åt vi på tasty och pratade på! var iaf jätte kul att finally få träffa fia igen!:) Men köpte iaf : två baslinnen, ett par leggins, en over size tröja, ett skärp, 3 ringar och ett par örhängen. Men nu känns det som att det vorde dags för frukost/lunch!


Men gulligt, jajamen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0