Baby it is you,you,you,you.

Sitter hos jennie just nu! vi har varit och köpt massa tjockt på statoil.Haha det var lite fail på vägen dit, Jennie ramla av! hahah höll på att dööö!AHAHAHAH. Seriöst. Men aah. snart ska vi se någon söt film och bara chilla hela kvällen tills det blir morgon jajo!

Men var iaf i stallet idag, jennie följde med. Tog in den såkallade vita ponnyn och fixade henne sen red jag ut och jennie fick följa med och gå.Visste vars jag skulle rida, men visste inte riktigt hur jag hittade dit. Men det slutade iallfall med att jag kom till en lång uppförsbacke, så hon fick klättra till backens topp! Kan då säga att hon hade väldigt hög puls, och hon var till och med svettig när vi kom tillbaka till stallet. Vet inte när jag sist red henne svettig, hah! men kan säga att det där behövdes.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men den där bilden är fiiiiiinast! Helt klart jajo ;D <333

2010-08-10 @ 13:11:12
URL: http://ssandraholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0