dude, you have crossed the border for a long time ago.

Hållådärköötochblåbär.

Efter att ha städat halva dagen så har jag varit med sandra & carro, vi gjorde ingenting speciellet, så då for vi till ett gulligt litet garage och såg film. Eller ja det var planen, men jag och carro hoppade studdsmatta, och blev väldigt vädligt blöta. Haha. men sen såg vi en film och sen körde jag hem carro, och påvägen hem så typ springer det ut en rått-hamster på vägen! trodde jag skulle köra över den, eller carro var helt säker på att jag gjorde det så fick fara och kolla sen om jag gjorde det haha :o men det gjorde jag inte hihi. men sitter iaf hära nu och ska nog snart sova.ska till stallet ganska tidigt imrn!


Kommentarer
Postat av: Carro

DU GJORDE TYP DET SERIÖST, MEN ÄLSKAR DIG IAF MUPPP;*

2010-08-06 @ 03:04:56
URL: http://caaaarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0