Sommarlov 2010!

Det här sommarlovet har varit awesome!
Långt ifrån likt något annat. Men visst ångrar man ju saker man gjorde, och inte gjorde.Saker man sagt och saker man inte sagt. Saker man ångrar man inte spendera mer / mindre tid på. Men man lever i nuet, och så kommer det alltid vara. Har lärt känna massor med nytt folk, kommit riktigt nära några personer, och även glidit ifrån andra. Sen har jag varit i en hel del länder, fått se och uppleva massor med saker. Har skaffat mopedkort så har kört en hel del också, gjort massor med galenskaper och tagit det allmänt lungt!Har ju även bytt rum, varit på lk, shoppat, solat, badat och allt det där som hör till sommaren! Det var väl lite kort om sommarlovet 2010! Nu taggar man vidare tills nästa sommar! ;)

Det jag verkligen ångrar mest är faktiskt att jag inte tagit nå mycket bilder alls! Så lider av bilder från sommaren 2010, det är verkligen synd eftersom jag älskar att kolla på bilder från förut! det väcker verkligen minnen. Nu har jag slängt ihop några bilder som jag hittade just nu, har ju massor med fler bilder, men dom är på hårddisken. Men har som ändå inte fotat så mycket, eller jo. Nja, haha jag vet inte, men fler bilder hade inte varit fel!
Men nu är klockan över ett så jag borde verkligen krypa ner i sängen, godnatt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0