13 December.

Dagen började med luciatåg på hildurs, vet dock inte hur det var eftersom jag råkade sova hela tiden det var. Men whatever, ingen verkar ju ha brunnit upp så har väl inte missat något. Okeei lite elakt, men vadfan.

Aja, efter skolan var jag på stan med jennie, jimmy och berkan ett tag.For heem, sen gick jag och la mig i några timmar så kom sandra, sanna , amanda och carro och hämtade mig, så for vi vidare till storheden. Köpte nå saker åt mamma som hon bad mig köpa, sen hårfärg och sudd he-he.

Sen efter luleå for jag till filips morfars garage och var social med han och fralla en stund. Tog en prommenad till amanda och där färgade jag mitt hår. Sen åkte jag med tobbe hem.

Ska strax se klart filmen vi började se i skolan idag, sen ska jag dyka ner i matteboken och plugga lite för terminsprovet imrn. Kuuul..


Goodbye dark hair!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0