25 December.

Nu är det julafton, så good jul alla!
Katarina har gjort så jag fått lite mer julstämning, sara och hon bakade massa julgodis och lyssnade på julmusik och sånt! Sen har jag druckit julmust och ätit julskinka, gör aldrig det annars. men nu är det jul så det är lika!

Jag och sandra for till sanna så spelade vi Apspel och tekken. Hehe, sen for vi till ica, så köpte jag en stor jävla annanas. Vidare till coop, och köpte en pepino, sen ica supermarket och köpte en kokosnöt. Vet egentligen inte varför jag köpte något av det. Sen var det ju bara ett problem. Hur får man upp en kokos nöt? Vi hade en skruvmejsel och slog hål i "dom tre ögonen" så hade vi sugrör till mjölken.Men sen fick vi ta till med hårdare metoder, Thomas fick komma med skruvmaskinen. Haha. Kan säga att det inte var gott iaf.
Men sen har vi spelat lite till, och typ åkt runt.

Har inte slått in alla julklappar än, så det får jag väl roa mig med, nu på julafton!







Snodde lite bilder av sannaa! Haha, måste nog börja fota lite egna. Tror som det blir ganska enformigt för dom som läser min och sannas blogg. he-he!

Kommentarer
Postat av: sannaa

25 december mallan.... ? det märks att du är blond kvinna.

haha enformigt.... ? då borde vi nog sluta umgås ahaha nej skojar. men vi borde bli såhär fotonördar och alltid ha kameran med oss fatta mkt minnen man skulle få på bild ; )))

2010-12-24 @ 03:50:13
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0