4 December.

Heey!

Igår var det först skola, och då hade vi bad direkt på morgonen. var kkädsim, haha ganska kul men kallt!
aja, sen hade jag bara två lektioner och sen slutade jag.
Var med jennie på stan ett tag, sen körde tim hem henne. följde med sara och tim när dom hämtade tims pappa och körde hem han, sen hämtade vi sanna och for och sladdade en sväng. efteere så for jag hem, åt middag och sånt! sen vidare mot sanna för att hämta henne och åka till amanda. Var där ett tag, fixade oss lite lätt. sen kom tim och viktor och hämtade mig och sanna så for vi till sanna och hämta kläder så åkte vi med ulrika tillbaka. For och hämtade carro och amanda och sedan vidare till ek. Han hade lite fest, så vi var där ett tag, seen for jag och sanna på missions. hahaha skämde nog dock ut mig lite på rönnbäcks och statoil.. men det är en annan femmaa! sen gick jag omkring med någons hatt hela kvällen och ett fiske spö, som dock pontus tog sönder åt mig. Kvällen avslutades med att vara hos enoch ett tag, sen for jag hem och sov!

Mer detaljerat än vanligt, jao. och mycket " sen" i allt , men whateverr!

Planen för idag var att stiga upp tidigt och börja hålla på med rooocky, men råkade sova till ett. Men vet inte om jag ska ut ikvääll, kanske stannar hemma med rocky, så den blir färdig nåågon gång!


haha, go rocky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0