7 December.

Hejhej!

Sitter och skriver so redovisningen nu, hähähä går inte så jävla bra.

Inatt vid halv 5 for jag och pappa med rocky till storheden, vilket tog 1.5 timme. Men vi for iaf dit så hjälpte jonte oss med att fixa plåt så innerväggen sitter! Var där till ca 8 på morgonen. kom hem vid halv 10 ungefär. Skulle sova en kvart för att sen fara till skolan. Men det blev lite längre, men missade bara schacken så det gjorde inte så mkt för mig. Men kan säga att jag är gode trött nu iaf! kommer nog somna ovaggad ikv.. Men anyway, tack för hjälpen jonte :)

Gjorde kemi provet i skolan,gick ganska bra. Men aja, hände inte så mkt mer i skolan. Efter soklan följde jag jennie när hon åt på daggan. sen åkte vi till henne så pluggade vi (jag). Kan ganska mkt på biologin nu som är på torsdag! Stolt tjej. Men sen kom sandra, carro och amanda å hämtade mig så drog vi till storheden. Har iaf planerat dom mesta julklapparna jag ska köpa, så nu är det easy peasy! Efter luleå for vi till mig så baxade jag pommes av mamma och for till amanda så åt jag sanna och amanda där. Gott gott. Sen blev det Desperate housewifes, och cougar town. Nu är det bara plugg kvar, pluggpluggpluggpluggplugg sova plugg skola.

Tjobybre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0