14 febrúari.

tjobre.
jennie sov här inatt.
var med robert och jennie igår, vi såg död snö och sex hopp och kärlek.
sen så färgade vi mitt hår, EHHE jag har lila hårbotten, inte vackert.
aja, idag skulle jag vara med robert men det blir inte.
så alla hjärtans dag tillbringas med jennie ;-)
snart ska vi gå till jennie hämta pengar sen gå till ica och blondera jennies hår och sen färga det ljusare.
dagens planer är : filmmaraton, haha.

och nu sitter jag vid mammas mini dator, vilket typ är hemskt,  men jag hade inte så mkt till val.
för mitt internet funkar inte, den datorn jag brukar ha startar inte, jennie sitter vid mammas andra och jag orkar inte sitta i kontoret , för då blir jag så oscial med jennnsan.
aja, nu ska vi börja fixa oss !

ciao.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0