18 februari.

mina fingrar är så frusna så jag kommer nog få träningsverk av att skriva, patetiskt. hade inge svenska omprov idag för läraren var sjuk , så det blir på måndag. hade ju fysiken idag, svarade på 16-17 frågor av 20, men om det är rätt svar var en bättre fråga. Sen var vi ju på försvarsmuseeumet, på någon utställning. var väll inte så intresant men mkt hellre utställning än engelska och so i klassrummet och tråka.

Kallt äre här inne oxå, typ döör!
aja, dagen ska spenderas i matteboken, sen måste jag packa till lycksele oxå. far ju dit imrn, så kmr nog inte kunna blogga i helgen. haha, kul att dela säng med jennie i en våningssäng, kmr ju typ trilla ner. aja, men det kommer nog bli rätt så chill men svenssons och lahti !

nu blev jag fan deprimerad! skulle tömma min mobil, men då sluta skit saken funka. fuck! eller kan ju hämta kortläsaren, men jag orkar inte.
GLAD IGEN. det började funkaa=D
nu slänger jag upp några bilder från mobilen, sen ska jag ta en lång dusch, ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0