2 februari.

fryser asmycket eftersom jag gick hem i snöstorm från e-lund. men det tog inte så lång tid, höll bara på att frysa ihjäl men. aja, har varit i skolan ( as usual ) och sen varit med robert hela dagen.

btw, på skolan blev jag och jennie en aning blöt eftersom att NÅGON kastade ner jennies skor ut i djupsnön från klassrummet 2 ggr (!) så fick jag bli offret ;o okej jennie följde också med , men ändååååååååå! kallt vare iaf.

sen hade vi ju inge tema eftersom läraren skulle på begravning, så en aning chill vare ju!
hela dagen har faktiskt varit rätt så chill.

Blä, jag håller på att bli sjuk, är asförkyld ! och har svin ont i nacken och magen, inteee braa nejnej.

sen blev jag typ asförvånad för att en hade fixat sitt hår , lixom ofta den vet vad fixa håret är?! HÖHÖHÖ. näy nu ska jag inte vara elak.

Bildbrist har jag också!
big feat lie!
har typ 600 bilder på kameran som jag inte laddat upp somewhere.
men då äre ju så att jag inte hittar min kamerasladd, och sen vi ominstallerade min dator funkaar inte kortläsaren i min dator, och sladden till den vanliga kortläsaren är oxå borta så kan inte tömma kamera.
har iofs bilder på mobilen, men nja låter en anig jobbigt.
eller nej föresten, bjuder på en bild från dagen.
okej jag ångrar mig, orkar inte hämta saken för att tömma mobilen.
haha, fan vad jag gormar, men nu ska jag duscha , sen sova.



har en svag känsla av att dom i min familj är en aning data nörd ändå.
HEHEHEHE, bildbrist så eh ja!


tänk att några ord kan svida så jävla mycket, även fast jag inte äns bryr mig.

                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0