21 februari.

Långt jävla inlägg på G!

jus nu sitter jag och typ fryser ihjäl eftersom det är 10 grader ( BOKSTAVLIGTTALAT) eftersom ingen har eldat på hela helgen. Igår när jag och jennie kom hit var det 11 grader, och då skulle vi vara duktig och göra upp eld. men någonting gick snett för veden började inte brinna och vi hade slut tidningspapper, så jag offrade 5 av mina skrivböcker. Men jag tror dock inte jag behöver dom jag offrade, för isf är jag körd. aja, mina skrivhäften brann ju upp och det steg till 11.5 grader, hah! men sen så fick vi snilleblixt och tände 44 ljus. varmt är det ju knappast men jaa. fyfan vad jag fryser ! därav att jag är vaken så tidigt.

Aja,Igår kom vi hem från lycksele, så berättar väll lite om det.
Fredag ; for vid 6 tiden någon gång, bil i 3.5 timmar, lyssnade för det mesta på musik påvägen dit. aja, sen på kvällen så var vi ju framme, chillade bara gärnet i stugan. och såklart gjorde jag ju mig hemmastadd dirr vi kom dit! hahaha. anyway, gick ju och la oss ganska tidigt oxå, rätt så skönt. men vad som inte var skönt var att sova i samma säng som jennie. 1. hade ingen kudde för den hade åkt på golvet. 2. halva jag fick ligga på golvet, inte soft. 3. jennie tog upp all plats typ. men aja, jag verkar ju ha överlevt!


Lördag ; vaknade vi kring 9 trorjag. eller , jag och sanna. jennie sov typ halva dagen. men jag och sanna roade oss med några av alla mina spel jag tog med, haha. sen så gick vi ut och fota lite " söta" bilder. efter det hängde vi vid servicen och drack varmchoklad med tallbarr.
aja, efter 100 år kom jennie oxå, sen fotade vi lite söta bilder och spelade yatzy, och såklart vann JAG. hosthost.
sen 3.5 timmars bilresa.





aa, det var väll ungefär vad vi gjort, hehiehiehihe.
planen var väll att lägga ut lite bilder, men det är typ 300 bilder, så detta kommer ta tid. Dock tror jag att jag slänger ihop flera bilder i en bild, eftersom de tar sån lång tid.
men vi kan ju säga såhär, när jag börjar med att ladda upp bilder är klockan 10.06 och då får vi se hur lång tid det tar innnan jag är klar.

uppdate. klockan är 10.55, så nästan en timme, hhaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0