3 februari.

precis när jag gjort mig klar och börjat gå mot bussen så märker jag att sulan på min sko typ lossnade.
 så har inga skor, eller jo men inga jag tänker använda. så är inte i skolan nu.
gick ju och la mig precis efter jag kommit in igen, och somnade så jävla konstigt så nu siitter jag med nackkrage.
 kan typ inte kolla åt vänster, för då gör det asont i nacken. saken blir ju inte bättre när jag har ont i magen och huvudet också.

aja, har fotat massa idag, men då äre ju den där dumma kamerasladden som är borta så det blir inga bilder nu heller.

snart ska jag plugga eftersom vi har prov i svenska imrn. blir säkert askul, med tanke på att jag har svenskahäftet i skolan. ser verkligen fram emot resultatet alltså.


btw, jag sitter vid en dator jag typ inte äns visste vi hade, haha. nej men jag har vetat att vi har haft den, men den stog inne på kontoret och där är jag ju aldrig, plus att den typ aldrig används så.  inte den snabbaste men den duger iaf.


nae, nu ska jag nog gå och göra en kopp varm choklad , värma vetekudden och lägga mig på spikmattan och plugga litegranna.

CYA.

 


typ den ända bilden som fanns på den här datorn av mina bilder.
typ april 2008 tror jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0