4 februari.

Min dag blev räddad när saltisch inte var i skolan idag, men då fick vi en vikarie, och han är inte heller gillad av mig. alltså tyska lärare och jag kommer inte bra överens om man säger så.
aja, hade ju engelska läxförhör idag, var inte skriftligt så det var ju aslätt.
sen hade vi ju svenska prov nyss typ, svarade på nästan allt, iaf på MVG nivå, och dom flesta på G, sen chansade jag på VG frågorna. men jaa, det borde ha blivit G iaf.
nu äre iaf ett prov avklarat! nästa vecka äre Engelska och So prov, vecka 7 äre Fysik och nå mer.
bläe, har so bullshiet till imrn oxå. Sen ikväll måste jag fixa prao plats, och skicka in "brevet" del 2 till min engelska lärare.

aja, nog om prov läxor och sånt!
nu ska jag typ möta robert så skriver ikväll!

puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0