allahjärtansdag.

Jennie for för ett tag sen, halv 6 kanske? för hon skulle på middag hos hennes mormor.
Men hon ska iaf komma tbx snart, ådå blire att färga håret och allt dedär eftersom vi inte orkade gå till ica tidigare. håller på att ladda ner någon film oxå, men mitt internet funkar ju inte längre så det går inte så fort fram här.
aja, jag sara tim och pappa har nyss tryckt en familjepizza, gode smalt, hah.
men ska bli nyttigare från och med imrn, hårdträning för mig och jennie nu !
duscha skulle jag behöva göra , men orkar inte, för då måste jag torka håret och allt dedär så duschar när jennie dragit.
Plugga är ett måste just nu, eftersom jag har förhör i tyska imrn, och tord är inte den gladaste, inte kul.
Nae nu blire : tyska plugg och plocka upp kläderna i rummet.


Bild från sommras, ta mig tbx!


Kommentarer
Postat av: Sandra

6 mars på BRK du får gjärna komma och fota (A) ;) Det blir LC:2 och LB:1 tror jag i allafall, Klass 1 och 2 hur som helst ;) haha

2010-02-14 @ 20:22:51
URL: http://ssandraholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0