blogg.se dampaaaaaaaaaaaar.

efter att ha tryckt på knappen "f5" 123456789 gånger kan jag finally skriva ett inlägg. läst att det inte bara är mig det dampar för, så jaa.

aja, har pluggat lite granna nyss, ha-ha vilket fiasko det där provet kmr bli imrn, kan typ inte mkt.  men med lite tur är det lätta frågor, om inte ig. eller nae, nu ska jag inte ha så jävla dålig inställning, kan ju lite saker så ett jättesvagt g kanske.

har varit hos kanca idag oxå, var bara där en kortis eftersom jag var tvungen att plugga.

nya facebook har jag fått också, suger en aning! man ska köra på gammla orginella facebook !

atm - min nacke!! shiet, den har inte dampa på 100 år , jo det har den, men inte på samma sätt. lixom nu är det som att det har låst sig, inte OK. inte den skönaste känslan heller, aja finns inte så mkt man kan göra åt saken.

- nae, vad sägs som att sova en blund ?
 - låter mycket bra, godnatt!




malin ♥ blogg.se lagg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0