hehuheuh

Nyss kommit hem från Robert. var där med jennie oxå :-) dock så somnade hon efter ett tag, haha. aja,lite sepe vi var.

imrn blire iaf hockey, sen efter det vet jag inte vad som händer.
Mitt rum är på nå jävla konstigt sätt stökigt igen, fast jag städade igår, knepigt.

Sen har jag varit duktigt att tömt min mobil, lite bökigt men det går.
hittade ju adaptern till minneskortet, men såklart så hittade jag inte kortläsaren. men lyckades fixa det iaf.
Sen så har jag inge internet på min dator, varför vet jag inte, och det suger.
Trött är jag, och sova ska jag, men inte nu.

Sen så har jag jätte ont i ryggen och halsen, asså inte i halsen, utanpå. Så fort jag tar där så gör det typ jätte ont, samma med ryggem, känns som ett extremt blåmärke, men har inte ett märke eller nå annat, så lite wier äre ju.

aja, slänger in lite bilder fråån mobilen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0