i can not read your minds.

jag öppnade fysikboken, men jag stängde den lika fort.
jag tog fram svenskahäftet , jag la undan det 3 sekunder senare.
satte mig vid datorn, blev distraherad och kvar sitter jag, pluggat har jag, men inte mkt.

anyway, var hos kanca idag åde ju, red ut gick asbra!
dock tror jag att jag har börjat tapppa intresset, eller nej. men det är inte lika kul längre som det var förut, men de är inte jobbigt heller. men det kanske beror på dom tråkiga ridvägarna och kylan? får hoppas på det iaf.
aja, sen när jag kom hem så pratade jag med sara och katarina typ gammla minnen. HAHA! ojoj, det var goa tider de..

nej nu måste jag nog faktiskt börja stänga av datorn och hämta en apelisin och börja plugga, lycka nu hade varit fotografisktminne, för då hade jag ju fått mvg på allt. fyfan det hade varit chill.

nej, godnatt!


fake a smile.


Kommentarer
Postat av: sannaaa

1. du är 14 år

2. det är inte kul att nöta samma sak alla gånger (vägar alltså)

3. det är JOBBIGT när det är kallt, långt, och ja allt det där.

been there, done that.

tänk tillbaka på vad som brukade göra det kul (typ mocka och hjälpa mig HÄÄHÄHÄH) och återgå till det,

2010-02-18 @ 15:13:03
URL: http://indeeed.blogg.se/
Postat av: sannaaa

hahha jag har också varit 14 vetdu ;) det är nått med den åldern ^^ jo jag veet :D joina mig nuu ? (A)

2010-02-18 @ 16:01:02
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0