Inge merasjärvi i helgen.

Och det suger en aning! fuck att pappa  skulle gå och bli sjuk, för annars hade vi farit , nu när jag ändå ville följa. aja, kommer fler gånger.

Var i stallet några timmar, red ut gick jätte bra! läs mer om det på www.kanca.blogg.se 

Justeja, fick tbx svenska provet idag , IG. duktigtduktigt, omprov på torsdag, men kommer nog bli ganska lätt eftersom det är samma prov och vi fick hem proven så det är ju bara att träna på frågorna.

sur är jag oxå, för jag har massa bilder på mobilen, men tror ni jag hittar mini kortläsaren? nej. tror ni jag hittar adaptern till den vanliga kortläsaren? nej. tror ni jag har en sladd till min mobil? nej.
så kan inte tömma min mobil x(

Borde sova nudå.
Kul med mattediagnos imrn då, men är ganska säker på matte så det lär ju ändå gå bra.



bildbrist ? japp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0