it is over,

But now it's over, it's over, why is it over?
We had the chance to make it
Now it's over, it's over, it can't be over
I wish that I could take it back
But it's over
 

 glass , cola film och hk boken saved my day lixom.
är faktiskt taggad för hk prov imrn!
sen imrn ska jag på " fotolektion" typ, blir najs det.
+ en massa plugg oxå, måste göra : So läxa, Eng läxa, Sv läxa och Ty läxa till på torsdag. Svenska bli aslätt,ska bara renskriva på datorn sen maila den till min lärare. Engelska blir nog oxå rätt så lätt, men resten..haha. det här inlägget kändes en aning onödigt ( som alla andra men ändå).
men nu tänkte jag iaf dra mig mot sängen och joina john blund och min fågel.
Anyway, tror jag kommer blogga på som vanligt iaf, har lixom löst sig med allt dedär nu!
näjmensängennudåva.

och jag vet att det suger att blogga utan bilder, blir som så tråkigt att läsa typ. men ja kan säga att den här datorn har bara saras bilder på henne för miljarder år sen så det är ingen ide att lägga ut någon bild, haha.

men men , vi hörs!


 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nja det är nog bara det att mamma nästan alltid ger mig det jag vill ha (Y) sen tycker jag fortfarande att det är ett under att jag får pengar varje nånad från pappa xD haha



Vad ska du göra på fredag ?(A) ;D

2010-02-24 @ 10:03:42
URL: http://ssandraholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0