PAIN.

KUL att jag har en bula på näsan!
och jag fick den nyss av min dumma mobil!
okej, var väll ganska klantig för jag låg i sängen och höll upp armarna och smsade , sen orkade jag inte hålla i mobilen längre så jag släppte den och den landade rakt på min näsa.
kul att min näsa är som en berg&dalbana!
ont i ; näsan, nacken, vänster arm+ axel,halsen,  huvudet och magen, det går bra dehär.

det ända +et är att jag har börat plugga!
dock är det en aning svårt eftersom allt är i skoolan, men sitter och söker på internet, för vet ju ungefär vad det är vi ska kunna, inte taggad för svenska prov imrn. sen har vi engelska prov imrn, eller det kan ha varit nästa vecka. vi får hoppas på det bästa lixom.
nae nu ska jag dricka te med honung ( bra mot halsen) och ta och dyka ner i pluggandet!


taggar för sommarn här nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0