talk to me.

nyss färgat jennies hår, haha orange på henne och lila på mig, fina färg kombinationer?! haha. aja, vi såg "död snö" eller, jag såg. jennie kollade mest bort, fast vi hann dock bara se ett tag. sen tänkte jag se wallander oxå, men det gjorde jag inte. en kopp te och tyska plugg kanske? pluggade nämligen ingenting tidigare.
usch, hatar tyska! men har inte mkt till val så.
på en timme är min tvätt klar, så måste väll fixa den oxå.
haha fyfan vad vuxen jag låter, : "en kopp te" " på en timme är min tvätt klar" haha, shiet jag tror jag börjar bli pensionär. saknas bara en röd rullator, eller en sån man sitter på kanske. dom är mkt fränare och mycket roligare att köra omkring med , iaf som det ser ut.  Sen får man ju inte glömma gungstolen!
haha okej, kanske bäst att jag slutar skriva , innan det spårar helt.


Svårt val va?
hahah! helt klart bild 1.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0