24 JANUARI.

tjjja!
vaknade för typ en timme sen eller nå, eller blev väckt då. en aning surt, men överlever.
är ju ändå bara bra att inte sova bort hela dagen så. idag ska jag och pappa fota lite mörker bilder,
eller asså bilder näre är mörkt med lång slutartid. om det nu inte blir för kallt.

btw, inatt kraschade min dator ganska rejält.
men pappa fixade det på någon timme, så den funkar, men den blir överhettad hela tiden.
trodde först hårddisken brunnit upp men det hade den inte.
men iaf, idag ska vi stoppa in windows xp ist för windows vista, eftersom den går myket snabbare då , och den är ju inte precis snabb nu så. juste, igår fick jag photoshopp 7 till min dator, ist för photoshop 6.
sen om nån vecka ( troligen nästa vecka) ska jag gå photoshop skola typ.

aja, nu ska vi ladda ner drivrutiner, CIAO.
hah, intressant inlägg eh ja!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0