27 JANUARI.

min morgon började toppen.
Först efter att nästan försova sig, SEN att få stå och vänta på flisan 15 min i SNÖSTORM.
PLUS att vi kom försent till idrotten pga traktorerna.

aja, annars var skolan rätt så lugn ändå.
förutom en patetisk person som inte fattar vad han egentligen håller på med.
men det borde jag inte nämna här.

sen på matten var det så jävla skööönt!
hade ingen mattebok eftersom den var i flisans skåp och hon hade ingen nyckel.
och anki hade inte heller någon bok som jag fick låna.
så satt och lyssnade på musik högsta volymen,
som om att försvinna från allmänheten.
se på personerna runt omkring och inte höra vad som säger, bara sitta där och tänka på massa saker.
kände mig helt frånkopplad, som om jag var i en annan vääääärld.

Sen så ska jag inte till Kanca idag för eva vill inte att jag ska komma :( hahah nej, men det är pga vädret så hon tyckte jag skulle stanna hemma. vilket iofs är bra för då hinner jag plugga.

HAHA dissa sara x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0