8 JANUARI.

heej!
nu byter jag tillbaka till blogg.se för blogspot suger, haha. aja, har kvar min gamla blogg iaf, bara för att jag har massa bilder osv på den. men jaa, nu äre bara här jag bloggar.

idag iaf, har jag inte hunnit göra någonting.  sov ju hos jennie inatt, eller sanna kanske man ska säga? för jag gick till sannas rum inatt och var lite social med henne.
 sannnas plan var att dygna, men lixom, det var inte min plaan. så jag somnade, och vaknade av det jäävla elementet, fyfan vad jag stkete mina fötter där, skulle inte vara förvånad om dom började brinna haha.
aja, färgade ju mitt hår igår,EHE. typ svart , INTE OK. plus att det ser ut som att jag har hockeyfrilla.

aja, nu ska jennie bädda sängen så måste flytta på mig, CIAO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0