9 JANUARI.

tjjaaa.
nyss fixat lite i mitt rum, eller typ städat lite och möblerat. är inte färdig men det tar jag någon annan dag typ.
är för övrigt as trött, så blir tidig kväll idag. + att jag  ändå borde vända tbx dygnet. blev ju som inte för halv 7 igår , även fast vi skulle gå och sova när jag skrev förra gången, som var typ, halv 5..? haha vi suger. men vi gjorde en " att göra innan jag dör lista " HAHA, sweeet är den. 
aja, idag har jag :
♦ sovit till halv tre.
♦ mockat åt sannas hästar.
♦ varit hos kanca.
♦ duschat.
♦ städat mitt rum.
♦ möblerat.
dvs, inget speciellt. och imrn har jag faktiskt inte planerat vad jag ska göra förutom att sola.
men tar väl dagen som den kommer.
aja, nu ska jag gå, puss !


hihi gammal bild men änddåå!

 


Kommentarer
Postat av: Carro

"mockat åt sannas hästar" HAHA , vad hade hon gjort utan dig?;)

2010-01-10 @ 13:56:20
URL: http://caaaarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0