.

plugga borde man göra, men vad gör man ist? jo man sitter vid datorn och slöar. usch, har prov imrn och ehmn jaa.. jag kan inte såååå värst mycket så jag borde verkligen plugga! eller jag kan några huvudstäder, dom flesta länderna men inga sjöar , hav och bergskedjor. damn lixåm.

men iaf, varit på stan idag med jennie och flisan ett tag, sen for jag till robert och var där ett tag. blev ganska kort idag eftersom jag var tvungen att fara hem. och nu har jag typ inte gjoort a damn shiet. och det suger en aning, ehmn jo.

sen så äre jävligt skönt med fredag imrn ! och så har vi nästan bara tjill lektioner. eller nae där ljög jag. vi har faktiskt bara jobbiga lektioner typ, eller bilden är ju som alltid lite speciell, syslöjden oxå. aja, imrn tror jag att jag skulle vara med jennie? jag tror iaf det var imrn, hehe. får väl se vad vi hittar på isf.

btw, mitt ben har blivit värre! det är större yta som jag inte känner nu, och det suger en aning. och jag har verkligen inte orkat kolla upp det, men det borde inte vara något allvarligt, or i hope.

nae, nu ska jag ladda ner seterra till den här datorn sen plugga.
CYA.


HEHEHE busig flicka !
bild sen i tisdags :)



Kommentarer
Postat av: Jennie:D

haha, det ser ut som att jag har snoddar på benen xd

2010-01-21 @ 22:23:37
Postat av: Jennie:D

haha, det ser ut som att jag har snoddar på benen xd

2010-01-21 @ 22:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0