FINALLY.

efter 6 timmars gorm med datorn har jag nu windows och något mycket snabbare dator.
vi blev ju tvungen att skruva isär datorn oxå , ahha dammråtter stora som troll i själva datorn.
aja, morbror med familj har varit här , och dom for nyss.
har typ bara fixat min dator ( okej, pappa har , eller typ) och sen bara chillat hela dagen.
ska strax sätta igång med tyska läxan som skulle vara klar i torsdag tror jag.
sen så ska jag ladda ner lite program eftersom jag inte har kvar nå jag hade, men det går nog fort i think.
just nu sitter jag och ser die hard 4.0 , fattar inte så mycket eftersom jag typ inte
äns kollar, haha.

nae föresten,ändrade planer!
drar och möter jennie så är jag med henne ist.
låter lixom mer frestande ! ;-D


haha, elias så söööt så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0