finnmedel in my ♥

typ, hah.
har nämligen fått 2 enorma finnar! sitter typ och knarkar finnmedel just nu.
ska strax sova, eller nu typ. eller det blir nog att slå på en film sen somna till den or something.
vill somna så fort som möjligt, innan alla 1234565432134 tankar kommer upp.

btw, jag har inte kännt mitt högra lår på 3 dagar nu, det är lite äckligt.
när jag tar där känns det som någon annans ben och inte mitt.
men ska nog gå till skolsköterskan imrn och kolla upp dedär , och hoppas på att det inte är nå allvarligt. sara säger att det kan vara någon inflamation som kan leda till förlamning.
men lixom, hon kan ju säga så bara för att skrämma upp mig men man vet ju aldrig.
aja, knner att det nog inte blir så intressant att läsa om mitt ben.
men godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0