kom nyss in

och jag håller på att frysa ihjäl.
aja, har varit med robert hela dagen fram till nu typ. vi har inte gjort nå speciellt, typ sett film och filmer från när ja var liten HAHAHA. inte vacker där alltså, ehhehe.
sen har mitt A försvunnit, eller asså det hade det redan gjort för länge seeeeeeen, men nu har den lilla knappen som var kvar försvunnit, typ CRAP! inte najs, för de är jätte segt att skriva A.
nae, nog om mitt "kaninteskrivaAproblem" haha lol.
btw, vi har fått asmycket läxa !
läxa i ; tyska, fysik, svenska,so,engelska. PLUS stort so prov nästa vecka.
efter 2 DAGAR dessutom! typ alla andra kör ju " mjukstart" men inte vi inte.
EHEH, det är bra att sara är m hennes "gäng" nu och att dom är här för dom hämtar saker åt mig EHEH.
nae CYA.


HIHIH, jesper och flisan idag =)


Kommentarer
Postat av: flisan ;-)

HAHAHAH

söt bild asså Oo

2010-01-13 @ 05:51:23
URL: http://flisanjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0