4 juli.

Sitter i husbilen i ullared just nu. Idag har vi åkt lite bil sen shoppat! :D Visar vad jag köpt strax! Sen igår åkte åkte vi typ 70-80 mil nå sånt. Sen på kvällen (natten) när vi kommit någonstans tog jag mig en nattpromenad, pratade massa i telefooooonan.

Sen imrn blire mer shopping ;>
Plus att det är så jävla varmt just nu! det är typ 25 i skuggan, och igår var det 30 i skuggan vid 7 tiden. Hej hej schteek vääder! Men nu vill syster yster gå och ta sig ett dopp, så får nog bli det ;D



Plus ett par mjukisbrallor, ett linne och en t-shirt!
Men för er som inte ser vad det är på bilderna så köpte jag :
* jeans leggins
* Vit 3/4 tröja
* svart 3/4 tröja
* väska
* jacka
* skärp
* skjorta
* smnkväska
* deo
* shampoo
* balsam
* tvål
* klämmor två paket
* 99 snoddar
* ögonfransböjare
* hårborste
Jaja, CYAA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0